TR:Beamngdeki İlk Düzgün Fiat Albea Modu BAYILICAKSINIZ.
Fiat Albea 2006-2003 Modelleri
Active,Dynamic Paketleri
Trafik Polisi Ve Taksi Kaplamaları
Gerçekle Birebir İç Ve Dış Dizayn
Seçilebilir Ayna Süsü Seçenekleri
Kağıt Paspas Seçenekleri
Ayak Altı Aydınlatma
Hella Korna, Hellalar
Takılabilir H Lip
Torpido Havlusu Seçenekleri
Müzik Çalan Pioneer Teyp
Vibe Pandizot
Pioneer 2 Çift Ördek Kafa Ses Sistemi
Oben Ve Palamut Ayna
Komple Bakeli Farlar
*Satın Aldığınızda Leaklemek Ve Birbirinizle Paylaşmak Yasaktır.Yasal İşlem Başlatılır.
Mod İle Alakalı Sorunlarınız İçin İletişim;
https://discord.gg/ejaB8seRbU
https://www.instagram.com/kadirng_0/
ENG:You'll LOVE the first real Fiat Albea mod on Beamng!
Fiat Albea 2006-2003 Models
Active, Dynamic Packages
Traffic Police and Taxi Appearances
Realistic Interior and Exterior Design
Selectable Mirror Trim Options
Paper Mat Options
Footwell Lighting
Hella Horn, Hellas
Attachable H-Lip
Dashboard Towel Options
Pioneer Stereo Music Player
Vibe Speaker Panel
Pioneer 2 Dual Duck Head Sound System
Oben and Acorn Mirrors
Complete Bakali Headlights
*Leaking and sharing with others after purchase is prohibited. Legal action will be taken.
For issues related to the mod, contact:
https://discord.gg/ejaB8seRbU
https://www.instagram.com/kadirng_0/
External Download Links:
About Mod
| Latest Version | V1.0 |
| Game | BeamNG.drive |
| Category | Cars |
| Game Version | 0.38.x |
| Downloads | 1811 |
| Created | 1 month ago |
Why isn't there a video for the review? If we could see it, we'd pay for it. Why isn't there a video?
neden videosu yok inceleme ? görsek verelim parasını neden video yok
@mert birader bu öylesine taşşak geçiyor ben biliyom bu kahpe banada sataştı bide milleti dolandırıyor pahalı satıyor bakma sen bu yavşağa
dude, this is the only good albea mod on the market, but 300 seems like a lot, it's worth 100.
kanka piyasadaki tek iyi albea modu bu ama 300 çok sanki ederi 100dür bunun
@oOo_Bardakci_oOo YAV REİS ŞU KADİR OE SİNDEN BIKTIM AQ BANA HER GÜN RACON KESİYOR BUNU TERÖRSİT KASA HİLUXLA SİKMEK LAZIM DİMİ
@KadirNG SANANE LA BARDAKCI DÖĞRU SÖYLÜYO SENİN MODUNUDA SİKİYİM ALBEYA BAK BUNE LA SANKİ TERÖRSİT KASA HİLUXA BENZİYOR AWK JAVASCRİPTLİ BİDE NE BOŞ ONUŞUYON AMK İLAHİ İNGİLZCEMİ SÖVİYİM SANA
@KadirNG bilader benim modum beleş sen javascripti biliyonmu bilmiyonmu
git jbeam editle
@KadirNG yalanını knk buarada kimsenin götü yemez sıfırdan mod yapmaya boş yapma daha javascript nedir bilmiyorsunuz aq
@Sametaynen amk 100tlye sıfırdan yapılmış mod
bro this is 300pl in polish RoyalR mods is cheap
paralı mod kadar saçma bişey yok amk oyuna para veriyon bide moda
@Quadrifoglio bilader siktir git sen milletin modunu paylaş
@KadirNG bekle sen bekle belki 3 4 ay sonra ama yinede sızacak
@Quadrifoglio hani nerde yarragım
@KadirNG görecez rus sitelerinde tüm türk modcuların modları dökülüyor kaşmerler
@Quadrifoglio ben senin havanı alırım
@Quadrifoglio evet?
gardaş şu yarağın modunu sızdıracak adam bulunda kadirin havasını alak
@oOo_Bardakci_oOo senin mod pessima jbeam değilmi
@Quadrifoglio this mod is pessima meshlap?
@KadirNG #****paidmodsgl
@oOo_Bardakci_oOo pessima problems ahaha
@KadirNG BEYLER BU YAVŞAK GAÇ GÜNDÜR CEVAP ATMIYOR BEN GÖT ETTİN BANA TEBRİK EDİN ADAMI BEN GÖT ETTİM OLM
@oOo_Bardakci_oOo hadi görüşürüz allaha emanet
@KadirNG büyüklerine karşı saygılı ol kardeşim hadi Allaha emanet
@KadirNG kardeşim ben bırakıcam zaten mod işlerini 1. sebebi piyasa ölüyo 2. sebep sizler 3. arabam ile uğraşıcam
@oOo_Bardakci_oOo git farlara bake al bilader amk geleceğimden parlak farların
@KadirNG jbeam iyi kardeşim kaza yapınca gayet güzel parçalanıyor
@oOo_Bardakci_oOo maşallah görüyoruz nelerin üstüne yaptığını ve jbeamini
@oOo_Bardakci_oOo ODA OLUR MANSORY FERRARİ 812 ARABA CANAVAR VAR YA KADİR AMCIĞI ALBEYA BİLE SİKER ARABA SAVAŞ UÇAĞI OLM
@KadirNG benim yaptığım mod iyi kardeşim
@oOo_Bardakci_oOo dürzü çok güzel mod yapıyormuş gibi konuşuyorsunya amk
@suckulu yumurta 2009 1970 chevrolet monte carlo
@oOo_Bardakci_oOo E DAYI HAKLISIN ALBEYAI SİKTİR ET AMERİKAN SUPERCHAERGERLI HELLCAT AL AQ
@KadirNG bok ettiniz piyasayı
@oOo_Bardakci_oOo seni zorlayanmı var al diye
kral fotolardan bile bok olduğu belli niye 300tl peki
@KadirNG yaw kral sadece niye paralı onu diyorum
@suckulu yumurta 2009 sen nediyon amk
@türkiyeeeeeeee HELAL LAN SANA ADAMI ÇOK İYİ SÖVDÜN
@türkiyeeeeeeee Alma ozaman amk malı
@türkiyeeeeeeee Almak Zorunda Değilsin Dostum
LAN İNSAN GİDER Bİ BELEŞE YAPAR ANCA PARALI YAPIYONUZ AQ 300TL NE SANKİ BEN İŞE DÜKKANA STAJA GİDİDYOM AMK
@KadirNG OSİHMENNNNNN SENİ SİKTİ LA AMK KEBEBÇI JANTLARINIDA SİKİYİM BOK GİBİB OLMUŞ AYNI YARRAM GİBİ
@suckulu yumurta 2009 tamam sensin
@KadirNG LAN ALOO NOLDU LAN CEVAPTA VERMİYON AMK EVLADI ÖLDÜNMÜ GÖT
@KadirNG yok 31 AQ 18 LAN BEN SEN DİYON AMK TOPU OSİHMEN ÇALIM RÖVEŞATA ATAR SENİ Bİ SİKER DENENEME LAN BENİ OROSPU ÇOĞCU
@suckulu yumurta 2009 ne diyon olm 10 yaşındamısın
@KadirNG NOLDU LAN YARRAK EVLADI BENİM LAFA GELİNCE GÖT OLDUN BİMİ AMINA KODUMUN TOPU EZİ KUZİ BAVE TENNİM
@KadirNG osihmen almak istyeyen varmı kanayalılar kartallar hamsiler bok alırsınız amk topları
@suckulu yumurta 2009 yarram zorlamı aldırıyoz sanki alıyorsan al almıyorsan siktirgit
Why is this mod of such a sh*tbox paid?
Are you stupid?
₺300 is too expensive even in Turkey.
Someone leak this.
Leak this, plz.